Sperrtopf Antennes te koop

zaterdag 29 januari 2011

Coolidge

De dag van 12 landingen.

Vandaag stond er weer een 1,5 uur solo op de planning. Dit keer maar eens de standaardveldjes niet te ver van Falcon vandaan bezoeken. Was hier nog niet eerder solo geweest.
Zou eerst vanaf Falcon Field naar Coolidge vliegen, dan door naar Casa Grande en terug naar Falcon. Dat was het plan in ieder geval...
Ben opgestegen om half 8. Aangekomen bij Coolidge meteen het circuit in gedoken om wat landingen te doen. Beviel eigenlijk wel! Gevarieerd met normale, flapless, short field landings en simulated engine failures. Het was lekker rustig weer, geen wind, geen stootje turbulentie dus de landingen waren zo zacht dat ik af en toe heel even begon te twijfelen of ik nou wel of niet al aan de grond stond! Bij een "normale" (positive) landing hoor je duidelijk het piepen door het snelle opspinnen van de wielen maar ook dat geluid was er niet. Echt bizar. Haha :-). Na 11 landingen op Coolidge zat m'n tijd er redelijk op dus ben ik weer snel naar Falcon terug gevlogen. Na precies 1,5 uur en 12 landingen was ik weer thuis. Was het landen eigenlijk nog langer niet zat! Had nog best een uurtje willen stoeien met de Archer. 81J vloog lekker vandaag.

De rest van de dag zag er ongeveer zo uit;

Daarna 's avonds lekker Sushi gegeten! Zeker iets om vaker te doen.
Morgen weer 1,5 uur dual diversion training op een normaal tijdstip, dat scheelt. Half 12 briefen. Ben weer benieuwd waar ik terecht zal komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten