Sperrtopf Antennes te koop

vrijdag 14 januari 2011

Uurtje solo navigeren

Vandaag een korte solo navigatie van een uur gedaan in de south-east practice area. Van AJ Landfill naar Coolidge, naar Phoenix Regional naar huis. Precies het rondje wat ik gisteren gepland had:

De wind was vandaag iets harder dan de voorspelling zei. Dit leverde op het laatste been terug een wat lagere groundspeed op. Toch nog net op tijd binnen na precies een uur. Weinig op aan te merken verder, was weer leuk!
Morgen staat er weer een lange dag op de planning; 0630 briefen voor een solo cross-country van 2,5 uur. Daarna om 1230 briefen voor een dual cross-country van 2 uur. Tikt mooi aan zo.
Voor m'n solo heb ik dit rondje gepland, met een full stop taxiback gepland op Marana en op Gila Bend. Twee velden waar ik nog niet eerder geland ben, dus ben benieuwd:
Klokje rond; van "Whisky" naar Eloy, Marana (landing), Carranza, Gila Bend (landing), Chandler en weer thuis

 Voor de dual is deze gepland, ik heb het niet bedacht....;
Van "Whisky" naar Coolidge, Phoenix Regional, Mobile, Gila Bend, Flying Bucket, Phoenix Regional, Chandler, thuis.
Ben benieuwd. Gaat wel een leuk dagje worden, maar wordt wel een zware verwacht ik. Uurtjes tikken zo wel mooi aan.
Ga nu naar bed, m'n wekker gaat weer om 0400! Zucht....

1 opmerking: