M'n instructeur gaf ook op Goodyear les aan Oxford/EPST gasten les vroeger. Hij is dus heel erg bekend in dat gebied. Hij gaf me daarom ook gelijk maar goede tips over het gebied rond Goodyear qua grondkenmerken. We hebben hier ook 3 touch and goes gedaan, waarna we weer terugvlogen via de zuidkant van Phoenix. Prachtig gezicht zo laat op de middag (half uur voor sunset). De zon was al achter de bergen in het westen onder gegaan. Heel mooi om tegen sunset op Falcon Field te landen.
De route die we gevlogen hebben zag er zo uit (clockwise gevlogen):
![]() |
Klik voor een vergroting |
Helaas ben ik nu alweer 2 dagen vrij. M'n instructeur is op dinsdag en woensdag vrij, en ik dus ook als ik met hem vlieg... M'n volgende missie is nog een refresher waarin o.a. veel emergency dingen naar voren komen. Engine failures direct na take-off, engine fires, practice forced landings, dat soort grappen. Daarna komt er nog een solo waarin ik weer lekker mag stoeien met de Archer in de practice area, en daarna beginnen de navigatievluchten! Kan niet wachten! Lekker overland :-)
Ondertussen kunnen jullie mijn solofilm aanschouwen die weer redelijk wat uurtjes heeft gekost om in elkaar te knutselen. Enjoy!
Ja, wat jammer...2 dagen vrij.
BeantwoordenVerwijderenErg leuk geworden die film! Dat moet zeker een hele klus geweest zijn.
zoooo coool Peter!
BeantwoordenVerwijderen